Treizeci de grame de fistic zilnic ne feresc de riscul de a ne imbolnavi de boli cardiovasculare ca infarct, accident cerebral...
proposed: 10 May 2007
Treizeci de grame de fistic zilnic ne
feresc de riscul de a ne imbolnavi de
boli cardiovasculare ca infarct,
accident cerebral sau embolii, sustin
cercetatorii de la Universitatea de
medicina din Pennsylvania (SUA). Pe
langa fistic, nucile, migdalele si
alunele de padure neprajite reduc atat
nivelul colesterolului rau, cat si al
grasimilor nesanatoase din arterele
sanguine. Studiul, efectuat pe trei mii
de adulti, timp de cinci saptamani, a
micsorat nivelul colesterolului si
trigliceridelor cu pana la 30%, reducand
astfel riscul de formare a cheagurilor
de sange care blocheaza arterele.
Adolescentii care consuma mai multe
produse bogate in calciu decat
majoritatea, sunt mai supli.
Cercetatorii din San Diego au analizat
masa musculara a unui grup de fete cu
varsta cuprinsa intre 9 si 12 ani care
au notat detaliat alimentele consumate
pe parcursul studiului. Acest studiu
confirma cercetarile anterioare care
demonstrau, la femeile intre 30 si 60 de
ani, cresterea capacitatii
... read all Stiati ca Alimente Monday, 12 June 2006
Consumat cu moderatie, vinul rosu
micsoreaza nivelul colesterolului si
previne accidentele cardiovasculare. S-a
descoperit recent ca bautura actioneaza
si impotriva afectiunilor pulmonare si a
maladiei Alzheimer. Vinul rosu, spun
cercetatorii de la Harvard, este, prin
actiunea sa antioxidanta, secretul
longevitatii.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Thursday, 20 April 2006
Cafeaua reduce cu 60 % riscul de
aparitie a diabetului de tip 2, mai ales
la persoanele care au in familie
suferinzi de aceasta boala. Acest lucru
a fost demonstrat in urma unui studiu
californian asupra a 200.000 persoane.
Chiar si persoanele care au baut cafea,
dar s-au oprit, au risc scazut fata de
cele care nu au baut niciodata. Diabetul
de tip 2 sau diabetul varstei adulte,
cum mai este
... read all Stiati ca Alimente Thursday, 7 December 2006
Nu eliminati ciocolata daca vreti sa
slabiti cateva kilograme, este concluzia
unui studiu al unor medici nutritionisti
francezi. Acestia au observat ca marii
consumatori de glucide (substante care
furnizeaza energia necesara
organismului, regland senzatia de foame)
erau cei mai supli, din totalul celor
studiati. Glucidele se gasesc, pe langa
ciocolata, in cereale integrale sau
fructe. Ei au
... read all Stiati ca Alimente Tuesday, 12 September 2006
Acum zece ani, soia era desemnata drept
"alimentul-minune". Expertii britanici
sustin acum ca substantele chimice cu
care este tratata soia blocheaza
absorbtia mineralelor si scad
fertilitatea feminina. Din cauza
hormonilor vegetali continuti, femeile
cu cancer mamar trebuie sa o consume cu
moderatie.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Thursday, 25 May 2006
Adaugarea de lapte in ceai poate
distruge calitatea acestuia de a ne
proteja impotriva bolilor
cardiovasculare. Acesta este rezultatul
unui studiu german care a demonstrat ca
ceaiul negru, baut frecvent, pastreaza
peretii arterelor sanatosi si mentine
tensiunea constanta. Insa caseina, o
proteina din lapte, anuleaza efectul
benefic al oxidului nitric, substanta
din ceai care amelioreaza dilaterea
... read all Stiati ca Alimente Wednesday, 10 January 2007
Dieta naturista presupune si multe
reguli pe care multi oameni nu le pot
urma. Cu toate acestea, daca incercam sa
ne apropiem cat mai mult de acestea vom
observa, in timp, imbunatatiri. Iata
care sunt regulie mai sus-mentionate:
Consuma cel putin 2 litri de lichide pe
zi;
Nu trebuie sa bei lichide in timpul
mesei;
Nu se recomanda sa consumi multe feluri
de mancare la o masa si ai grija cum le
... read all Stiati ca Alimente Tuesday, 17 April 2007
Sucul de morcov este un pretios ajutor
al celor care sufera de digestie
dificila sau lipsa poftei de mancare.
Morcovul este bogat in substante
anti-oxidante ca vitamina A, dar si alte
vitamine si minerale, atat de necesare
organismului uman. O cura de zece zile
cu suc proaspat cicatrizeaza ranile
facute de ulcer si imbunatateste
vederea, mai ales a celei pe timp de
noapte.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Friday, 31 August 2007
Cateva cuburi de ciocolata neagra,
consumate zilnic, au acelasi efect ca si
administrarea de aspirina, diminuand
riscul de blocare a arterelor,
responsabil pentru aparitia infarctului
sau a accidentelor cerebrale. Acestea
sunt concluziile unui studiu al
cercetatorilor de la Scoala de medicina
Johns Hopkins (SUA), informeaza
linternaute.com. Ciocolata neagra, fara
zahar si unt contribuie la
... read all Stiati ca Alimente Thursday, 16 November 2006
O femeie care ia anticonceptionale si,
totodata, bea mult suc de grapefruit
(mai mult de 250ml - un pahar) poate
ramane insarcinata. Cercetatorii
americani au observat ca acest suc
anihileaza efectul pilulelor.
Combinat cu antibiotice, acest suc poate
produce diaree sau mai grav poate
prelungi infectia, pentru ca
antibioticele isi diminueaza efectul.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Thursday, 15 January 2009
Propolisul este un veritabil antibiotic
natural, la fel ca streptomicina si
penicilina, dupa cum aflam de pe site-ul
GradinaMea.ro. Propolisul ajuta la
echilibrarea metabolismului, la reglarea
sistemului hormonal precum si la
intarirea sistemului imunitar. O simpla
tableta de propolis prelungeste
activitatea creierului cu sase ore.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Thursday, 11 May 2006
...soia contine 40% proteine si 20%
grasimi, cu un procent ridicat de
calorii, minerale si vitamine. In 500g
faina de soia se gasesc 182 g de
proteine, in timp ce, in aceeasi
cantitate de carne de vaca se gasesc
doar 90 g, la peste 80 g, iar la oua
56g.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Thursday, 24 February 2005