Nucile consumate dupa fiecare masa impiedica ingrosarea arterelor si previn bolile de inima. Opt nuci pe zi pastreaza arterele...
proposed: 25 Sep 2008
Nucile consumate dupa fiecare masa
impiedica ingrosarea arterelor si previn
bolile de inima. Opt nuci pe zi
pastreaza arterele flexibile, inima
sanatoasa si previn aparitia atacului
vascular cerebral, conform unui studiu
realizat de cercetatorii americani de la
Barcelona's Hospital Clinico.
Specialistii recomanda consumul de nuci
dupa mesele bogata in grasimi pentru a
atenua efectele negative pe care acestea
le au asupra organismului.
Uleiul de masline ajuta la vindecarea
gastritei si a ulcerului. El poate fi
folosit si ca laxativ, luand o lingura
seara la culcare. Pentru entorse si
dureri reumatismale se fac frectii cu
ulei de masline amestecat cu usturoi
pisat. Folosit permanent, uleiul de
masline ajuta la dizolvarea pietrelor
din bila.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Friday, 5 May 2006
Treizeci de grame de fistic zilnic ne
feresc de riscul de a ne imbolnavi de
boli cardiovasculare ca infarct,
accident cerebral sau embolii, sustin
cercetatorii de la Universitatea de
medicina din Pennsylvania (SUA). Pe
langa fistic, nucile, migdalele si
alunele de padure neprajite reduc atat
nivelul colesterolului rau, cat si al
grasimilor nesanatoase din arterele
sanguine. Studiul, efectuat pe
... read all Stiati ca Alimente Thursday, 10 May 2007
Praful de cacao are un efect antioxidant
de doua ori mai mare decit un pahar cu
vin rosu si este de trei ori mai
puternic decat o cana cu ceai verde.
Acesta este un motiv suficient pentru a
va determina sa inlocuiti ciocolata,
nefasta pentru organism din cauza
grasimilor saturate din continut, cu
doua cani cu cacao pe zi.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Wednesday, 12 November 2008
Acum zece ani, soia era desemnata drept
"alimentul-minune". Expertii britanici
sustin acum ca substantele chimice cu
care este tratata soia blocheaza
absorbtia mineralelor si scad
fertilitatea feminina. Din cauza
hormonilor vegetali continuti, femeile
cu cancer mamar trebuie sa o consume cu
moderatie.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Thursday, 25 May 2006
Beneficiile unui anume compus din boabe
de cacao sunt atat de mari, incat acesta
poate rivaliza cu penicilina si
anestezicele, sustine o echipa de
cercetatori americani care si-au
publicat un studiu amplu in revista
Chemistry & Industry. Ingredientul cu
pricina se numeste epicatechina si poate
reduce riscurile de aparitie a unor boli
grave, precum infarctul sau insuficienta
cardiaca, a indicat
... read all Stiati ca Alimente Monday, 12 March 2007
Daca mananci morcovi in cantitati mari,
pe o perioada mai lunga, pielea ta va
capata o tenta usoara de oranj. Se pare
ca a patit-o si actrita Lindsay Lohan,
careia ii plac morcovii la nebunie.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Saturday, 16 February 2013
Painea intermediara este cea mai
sanatoasa. Painea alba este usor de
asimilat de organism, insa contine
foarte putine vitamine. In pofida
parerii generale, painea neagra nu este
foarte sanatoasa. Fiindca are multa
celuloza, aceasta irita tubul digestiv.
Bolnavii de gastrita simt cel mai bine
acest lucru.
... deschide curiozitatea Stiati ca Alimente Tuesday, 25 April 2006
Nu eliminati ciocolata daca vreti sa
slabiti cateva kilograme, este concluzia
unui studiu al unor medici nutritionisti
francezi. Acestia au observat ca marii
consumatori de glucide (substante care
furnizeaza energia necesara
organismului, regland senzatia de foame)
erau cei mai supli, din totalul celor
studiati. Glucidele se gasesc, pe langa
ciocolata, in cereale integrale sau
fructe. Ei au
... read all Stiati ca Alimente Tuesday, 12 September 2006