Cercetatorii au descoperit ca pe langa antioxidantii pe care-i contine, ceaiul verde inhiba formarea si dezvoltarea celulelor...

Curiozitate știați-că din categoria: Stiati ca Alimente

propus de: Claudia pe data: 24 Feb 2010
Cercetatorii au descoperit ca pe langa antioxidantii pe care-i contine, ceaiul verde inhiba formarea si dezvoltarea celulelor canceroase.
Sucul de sfecla, este foarte indicat in refacerea globulelor rosii, si a sangelui in general. Insa baut mai mult de un pahar odata, nediluat, provoaca greata si ameteala datorita efectului intens [...]
curiozitate știați-că precedentă
La 37% din americani mecanismul setei e atat de slab ca frecvent il confunda cu foamea.
curiozitate știați-că următoare

Varza contine 91% apa. ... deschide curiozitatea

Stiati ca Alimente Sâmbătă, 8 Mai 2010


Uitati de numaratul caloriilor si infometare. Cei care isi incep ziua cu doua oua la micul dejun pierd de doua ori mai multe kilograme decat cei care tin diete drastice, sustin nutritionistii de la Universitatea de medicina din Louisiana (SUA), intr-un studiu efectuat pe o mie de femei obeze. Succesul oului este determinat de continutul bogat in cele mai bune proteine, ceea ce confera aceeasi ... citește tot

Stiati ca Alimente Joi, 10 Mai 2007


Delicioasele piersici sunt deosebit de valoroase si pentru sanatate. Datorita continutului ridicat de vitamina C, piersicile ajuta la intarirea sistemului imunitar. Antioxidantii din piersici ajuta la prevenirea cancerului, a bolilor cardiovasculare si la intarzierea procesului de imbatranire. Antioxidantii luteina si zeaxantina din compozitia lor ajuta la filtrarea luminii solare, impiedicand ... citește tot

Stiati ca Alimente Luni, 6 Iulie 2009


Daca va lipseste pofta de mancare sau aveti probleme cu digestia, trebuie sa faceti o cura de zece zile cu suc de morcov. Morcovul contine o puternica concentratie de vitamina A, dar si alte vitamine si minerale, atat de necesare organismului uman. Morcovul este indicat pentru cicatrizarea ranilor facute de ulcer si pentru imbunatatirea vederii. ... deschide curiozitatea

Stiati ca Alimente Joi, 13 Iulie 2006


Doua pastile cu ulei de peste zilnic impulsioneaza creierul copiilor sa se dezvolte in trei luni cat s-ar dezvolta in trei ani, sustin cercetatorii din Marea Britanie. Creierele copiilor care au primit zilnic capsule cu acizi grasi Omega-3 si Omega-6 au dezvoltat mai multa materie cenusie, ceea ce a dus la cresterea memoriei pe termen scurt si a capacitatii de invatare. In plus, timp de trei luni ... citește tot

Stiati ca Alimente Luni, 12 Martie 2007


Lamaia este buna buna! Are efect antiseptic si antiinflamator, ajuta la digestie - scade riscul de cancer de colon, avand si rol diuretic - curatand caile renale si vezica urinara, ajutand persoanelor ce doresc sa scada in greutate, arzand practic grasimile. Lamaia are actiune fluidizanta asupra sangelui prea vascos, crescand tonusul vascular (ajutand astfel la eliminarea celulitei). Consumarea ... citește tot

Stiati ca Alimente Joi, 18 Noiembrie 2010


Treizeci de grame de fistic zilnic ne feresc de riscul de a ne imbolnavi de boli cardiovasculare ca infarct, accident cerebral sau embolii, sustin cercetatorii de la Universitatea de medicina din Pennsylvania (SUA). Pe langa fistic, nucile, migdalele si alunele de padure neprajite reduc atat nivelul colesterolului rau, cat si al grasimilor nesanatoase din arterele sanguine. Studiul, efectuat pe ... citește tot

Stiati ca Alimente Joi, 10 Mai 2007


Nautul este un inlocuitor foarte bun pentru cafea, boabele de naut prajite si macinate fiind un puternic stimulent digestiv si nervos. Pentru ameliorarea simptomelor racelii, specialistii in medicina naturista recomanda administrarea zilnica a doua pahare de apa de naut. Un litru de apa si doua kilograme de naut lasate la macerat timp de 16-24 ore, la temperatura camerei, pot reprezenta un ... citește tot

Stiati ca Alimente Miercuri, 2 August 2006


Cojile de rosii, ramase de la bulion, nu trebuie aruncate. Se vor pune la uscat la umbra si se vor pastra in saculeti de tifon. Iarna, supa sau ghiveciul vor avea gust foarte bun prin introducerea unui pumn de coji de rosii uscate. ... deschide curiozitatea

Stiati ca Alimente Vineri, 1 Iulie 2005


Un studiu realizat de cercetatorii italieni asupra populatiilor din sudul Europei arata ca exista o proportie inversa intre frecventa utilizarii cepei in alimentatie si riscul de aparitie al mai multor forme de cancer: bucal, esofagian, colo-rectal, laringian, de san, ovarian, de prostata, renal. La fel ca usturoiul si prazul, ceapa prezinta capacitatea de a acumula seleniu din sol, o substanta ... citește tot

Stiati ca Alimente Joi, 22 Mai 2008


Un espresso are mai putina cafeina decat o ceasca de cafea ... deschide curiozitatea

Stiati ca Alimente Vineri, 8 Iunie 2007


Consumul zilnic a trei cesti de cafea sau a sase cesti de ceai imbunatateste capacitatea de memorare a femeilor in varsta, dar nu are nici un efect asupra memoriei barbatilor, potrivit unui studiu realizat in Franta, care a fost publicat in revista medicala Neurology. Cercetatorii au examinat legatura dintre consumul de cofeina si performantele intelectuale "cognitive" (memorie, limbaj, logica). ... citește tot

Stiati ca Alimente Miercuri, 8 August 2007


Mierea de albine este singurul aliment care nu se altereaza. Arheologii au gustat miere gasita in faimoasele morminte egiptene, veche de mii de ani si au confirmat ca aceasta este buna. Cele mai importante beneficii ale mierii de albine sunt: - este o sursa foarte importanta de energie curata, prevenind oboseala - are proprietati antioxidante si anti-bacteriene, ajutand sistemul imunitar in lupta ... citește tot

Stiati ca Alimente Luni, 9 Mai 2011


O ceasca de cafea pe zi protejeaza ficatul de boli grave ca ciroza sau cancerul, arata un studiu al cercetatorilor de la institutul italian Mario Negri. Acest lucru este datorat antioxidantilor continuti de cafea si au efect numai daca doza este adecvata, nu mai mult de trei cesti zilnic. Altfel pot sa apara tulburari ale ritmului inimii ca tahicardia sau insomnia. Cercetatorii au aratat ca ... citește tot

Stiati ca Alimente Luni, 2 Octombrie 2006


Daca sunteti adeptii consumului de peste de trei ori pe saptamana, aveti mari sanse sa nu va imbolnaviti de cancer. Un studiu publicat in "International Journal of Cancer" confirma efectele preventive ale pestelui gras, bogat in omega-3, asupra cancerului de prostata. Doua mii de persoane atinse de aceasta teribila maladie au fost intrebate despre obiceiurile lor alimentare, raspunsurile lor ... citește tot

Stiati ca Alimente Joi, 11 Ianuarie 2007